Co dělat v případě, když na eshopu zobrazuji doručení na Pobočku nebo Dopravcem?
V jakých situacích jej nastavím?
Pobočky
Pokud máte své pobočky, tak víte že stihnete připravit zákazníkovi zboží, které je fyzicky na pobočce do 30 minut. Tuto informaci chcete předat i na eshop. Nastavení je jednodušší, než si myslíte. Můžete nastavit od kdy, do kdy jste schopni do 30 minut nachystat, z jakého skladu je to do 30 minut (sklad pobočky), z jakého do 120 minut (většinou centrální sklad ve stejném městě) a z jakých do 1 nebo 2 dnů. Dále nastavíte, že po pracovní době pobočky nachystáte zákazníkovi zítra v 11:00 apod.
Pokud máte pobočky ve světě například v Maďarsku, pak můžete nastavit to stejné a přímo s maďarskými texty. Nemusíte tedy využívat programátory k nastavení. Navíc si vše ovládáte sami.
Dopravci
Pokud ukazujete na eshopu informace o doručení k jednotlivým přepravcům, pak víte že i u nich může být doba doručení jiná. Můžete tedy nastavit pro každého dopravce jinou dobu. Navíc víte, že jeden dopravce přijede pro zboží v 11:00 a druhý v 17:00 a oba jsou schopni zboží doručit následující den, pak mezi 11:00-17:00 můžete mít na eshopu stále, že doručíte zítra, pokud si zákazník vybere přepravce, který přijede v 17:00.
Pokud dodáváte do jiných zemí, můžete si nastavit i dopravce a jejich časy doručení i v jiných zemích.
Pevná vs. Plovoucí doba
Pevná doba
V daném dnu se nastavuje přímo určitá hodina. Např. při objednání do 10:00, Doručíme zítra v 11:00. Popřípadě Můžete vyzvednou dnes v 16:00.
Plovoucí
V daném dnu se nastavuje interval např. od 8:00-17:00, kdy zákazník může vyzvednout za 30 min. Můžete těch intervalů nastavit samozřejmě více. Když máte sklad nonstop a nějaký box vedle skladu, ale víte, že od 17:00-8:00 bude sklad chystat do 75 minut.
Nejčastější nastavení - příklad
Pokud je objednávka přijata dříve než v 08:00 bude čas doručení za 0 dnů v 08:30 (dnes na pobočku v Brně v 8:30)
Pokud je objednávka přijata dříve než v 17:00 bude doručeno do 30 minut (Do 30 minut)
Jinak bude čas doručení za 1 den v 08:30 (zítra na pobočku v Brně v 8:30)
Samozřejmě lze nastavit i Expediční kalendář pro jednotlivé pobočky i dopravce. Pokud na pobočce nikdo v určitý den (týden) není, pak jednoduše nastavíte.
Bližší informace
Video návod se připravuje