Jak nastavit číselník dostupností
Jak probíhá nejběžnější nastavení?
Standardně si nastavíte výstupní dostupnosti tak, aby byly sjednocené pro váš eshop. Většina zákazníků má tři a více dostupností - skladem, expedujeme do 7 dnů, na dotaz, nedostupné….
V jakých situacích jej nastavím?
Nastavení musí proběhnout vždy. Výhoda je, že dostupnost ude mít vždy stejný formát a stejný tvar. Takže nemusíte řešit to, že každý váš dodavatelpoužívá jiný číselník, jiné názvy, jiný jazyk apod,
V jakých situacích jej nastavím?
Pokud chcete nastavit dynamický název dosutpnosti pomocí fuknce WDAY, DAY, DATE - tak aby název byl např. “Expedujeme: {wday}” = Expedujeme: DNES nebo ZÍTRA nebo PONDĚLÍ nebo 18.8.2023 návod k nastavení je Dynamické dostupnosti
Bližší informace
Vše je detailně vysvětleno ve video návodu.